Szanowni klienci,

wiemy jak bardzo zmienia się rynek zarówno w branży administracyjnej, jak i w branży obsługi technicznej nieruchomości. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, chcielibyśmy przedstawić Państwu naszą nową ofertę, którą stworzyliśmy w oparciu o podsumowanie ostatnich lat.

 

Oferta zawiera szczegółowy zakres czynności wykonywanych przez naszą firmę i jest wynikiem naszego wieloletniego doświadczenia. W większości dotyczy kompleksowej obsługi, jednakże przewidzieliśmy również wariant pojedynczych usług.

 

Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną ofertę z pakietem usług. Dobierany jest personel, częstotliwość wizyt techników i koordynatorów. Staramy się dbać o stałe godziny naszej pracy, co ułatwia pracę administracji, jak i stanowi komfort dla mieszkańców korzystających z naszych usług. Posługujemy się wewnętrznym programem do zgłaszania usterek i komunikacji między biurem, a administracją.

 

Na cenę składa się:

- kompleksowa obsługa – jedna kwota

- przegląd z wykazem wad, usterek w pierwszym miesiącu

- prowadzenie dziennika i harmonogramu prac w systemie on-line

- prowadzenie harmonogramu prac wraz z protokołami, dostępnymi on-line

- zgłaszanie usterek przez administrację za pomocą naszej platformy

- bezpośredni kontakt z zarządcą po przez aplikację do zgłaszania zadań

- raportowanie z wykonanych czynności drogą elektroniczną

- zakup materiałów i refaktura po rabatach naszej firmy

- rabat na pierwszy miesiąc do 20%

O nas

Adres email
Numer telefonu
Treść wiadomości
Wyślij wiadomość
Wyślij wiadomość
Formularz został wysłany.
Dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie
wymagane pola!

biuro@komfortserwis.pl

+48 503 767 958

Skontaktuj się z nami

Techniczna Obsługa Nieruchomości

Komfort Serwis

Biuro:

Komfort Serwis

ul. Balonowa 15 lok 4

02-635 Warszawa

+ 48 503 767 958 

biuro@komfortserwis.pl

Dane:

Komfort Serwis Tomasz Nyc

ul. Wrocławska 21

05-400 Otwock

521 220 87 65 

biuro@komfortserwis.pl